در صورت بروز مشکل و پس از اطمنیان از سلامت حساب بانکی خود، موجودی کافی و حتی الامکان تلاش جهت پرداخت با کارت بانکی دیگر، اطلاعات خود را از طریق منوی پیام موجود در سامانه مطابق توضیحاتی که در راهنما آمده است، برای پشتیبانی ارسال نموده تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی نمایند. اطلاعات لازم جهت ارسال به شرح زیر است:

  1. کد ملی
  2. نام و نام خانوادگی
  3. شماره تماس
  4. کد رهگیری بانک در صورتی که مبلغ از حساب کسر شده و بانک صادر کننده کارت ادعای موفقیت آمیز بودن تراکنش را دارد.

لازم به توضیح است تلفن پشتیبانی مرکز 87565747 الی 51 با پیش شماره 021 ، آماده پاسخگویی به متقاضیان در این خصوص می‌باشد.