کدخبر : |
253
|
تاریخ مخابره : |
۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۱۰:۱۶
|
تعداد بازدید : |
45661
|
|
سامانه آموزش مجازی
جلسات مجازی مرکز جذب
رعایت این نکات جهت برگزاری جلسه آنلاین الزامی است
|
با عنایت به راه اندازی سامانه برگزاری جلسات بصورت مجازی توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی، کاربران می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد این سامانه شوند و به امکاناتی نظیر شرکت در جلسات ، آموزش آنلاین و همچنین ویدئوهای آموزشی دسترسی پیدا کنند. بدین منظور رعایت نکات ذیل الزامیست:
نصب فلش پلیر flash player روی سیستم خود.(نسخه ی مربوط به مرورگرتان را نصب کنید): آخرین نسخه ها جهت دانلود در آخر این خبر قرار داده شده است.
داشتن بلندگو و میکروفون (هدست)
برخورداري از اینترنت پر سرعت حداقل با پهنای باند 512kbps
برنامه زمانی برگزاری جلسات آنلاین نیز متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.
جهت آموزش استفاده از Adobe Connect کلیک کنید.
جهت ورود به سامانه می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.
برنامه جلسات :
ردیف |
نام نرم افزار |
لینک دانلود |
۱ |
نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل ویندوز |
 |
۲ |
نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل "Mac" |
 |
۳ |
نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل "Android" |
 |
۴ |
نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل "iOS" |
 |
۵ |
نرم افزار "Adobe Flash Player" ویژه مرورگرهای "Safari"، "Firefox" |
 |
|