کدخبر : 253
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۱۰:۱۶
سامانه آموزش مجازی
نکات الزامی جهت برگزاری کلاس آنلاین
رعایت این نکات جهت برگزاری کلاس آنلاین الزامی است

قابل توجه کاربران محترم دانشگاه ها

با عنایت به راه اندازی سامانه آموزش مجازی مرکز جذب اعضای هیات علمی، دانشگاه ها می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد این سامانه شده و به امکاناتی نظیر آموزش آنلاین و همچنین ویدئوهای آموزشی دسترسی پیدا کنند. بدین منظور رعایت نکات ذیل الزامیست:

جهت استفاده از سامانه آموزش مجازی مرکز جذب اعضای هیات علمی، لازم است پس از اولین ورود به سامانه، در صفحه ویرایش مشخصات فردی که بلافاصله نمایش داده می شود، اطلاعات فردی از جمله نام و نام خانوادگی و همچنین ایمیل معتبری را وارد نمایید. بدیهی است در صورت وارد کردن اطلاعات غیر معتبر، مسئولیتی متوجه مرکز جذب اعضای هیات علمی نخواهد بود

 دقت بفرمایید نام و نام خانوادگی باید تنها نام دانشگاه باشد. و به جز نام دانشگاه هیچ نام دیگری اعم از نام رابط و .... نباید وارد شود 

سپس از پنل سمت راست، گزینه "درس ها" را انتخاب کنید. روی گزینه "آموزش الکترونیکی دانشگاه ها" کلیک کنید و بعد روی گزینه "آموزش سامانه جذب" کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده و در پایین صفحه، در بخش Self Enrolment روی دکمه "من را انتخاب کن" کلیک کنید تا بتوانید به آموزش های موجود دسترسی پیدا کنید.

جهت شرکت در کلاس های آنلاین نیز در همان صفحه درس های من، تحت موضوع "کلاس"، روی گزینه "آموزش آنلاین" کلیک کنید. دقت داشته باشید جهت شرکت در کلاس باید موارد زیر را دارا باشید:

نصب فلش پلیر flash player (نسخه ی مربوط به مرورگرتان را نصب کنید)

داشتن بلندگو و میکروفون (هدست)

برخورداري از اینترنت پر سرعت حداقل با پهنای باند 512kbps

استفاده از مرورگر Google Chrome

برنامه زمانی برگزاری کلاس های آنلاین نیز متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد

 

جهت ورود به سامانه می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ورود به سامانه آموزش مجازی